Natuurfotografie 2 maart 2018

Zoals eerder al gemeld komen er nog activiteiten waar  ik nog foto’s zal tonen over mijn camino van vorig jaar.  Op vrijdag 2 maart 2018 is er de jaarlijkse natuurfotografie avond van natuurpunt De Vlasbek in samenwerking met de het fotocollectief @Retina2. Van beide Kuurnse verenigingen ben ik trouwens lid.

Al enkele jaren mocht ik deze avond bijwonen en met grote ogen zitten kijken hoe befaamde fotografen de natuur op een prachtige manier konden vastleggen. De vraag werd ook al aan mij gesteld om mijn landschapsfoto’s van o.a. de zonsopgangen in het Kuurnse Vlaspark te tonen.

Vlaspark-290.jpg

Maar omdat ik de kwaliteit ken,  van de foto’s die meestal getoond worden op zo een avond hield ik de boot af. Met mijn pelgrimstocht naar Santiago de Compostela was er opeens een project die wel zou kunnen passen. Niet met mijn reflexcamera maar met mijn Panasonic Lumix DMC-TZ80 probeerde ik gedurende 1 maand in het Noorden van Spanje de landschappen en zijn gevleugelde bewoners toch vast te leggen.

Tijdens die foto-avond zal ik in een klein kwartier enkel landschaps- en natuurfoto’s tonen . Enkele voorbeelden van wat er te  zien zal zijn, vind je hier onder.

CF17_NatuurAvond-290-17CF17_NatuurAvond-290-13CF17_NatuurAvond-290-9CF17_NatuurAvond-148

Deze boeiende foto-avond is zeker aan te raden met de mysterieuze Kuurnse fotograaf Ol-co , Kuurnse fotograaf Mario Labeeuw, mezelf en Ann Coppens,  winnaar van de Gouden Camera in de categorie “Wildlife” van de European Professional Photographer of the Year wedstrijd in 2017!

Een eer om daar mijn foto’s te laten zien.

Dus vrijdag 2 maart 2018  in de Sint-Pieterszaal te Kuurne,

zelfde plaats waar ik al mijn vertel- en fotoavond hield op 19 januari 2018.

Aanvang om 20u , deuren open vanaf 19u30 , inkom : 5 €

organisatie De Vlasbek ism de fotocollectief @retina2


Volgend project  : donderdag 26 april 2018 – Hoeve Vandewalle – fotocollectief @retina2

Foto-avond – Camino Frances

cropped-logo

Na de vertel- & fotoavond ligt hier de nadruk op foto’s over gans de camino  met naast de natuurfoto’s die er terug bij zullen zijn, foto’s van de gebouwen en de pelgrims enz.

Waar de klemtocht op vrijdag 19 januari lag op wat ik voelde en hoe ik het beleefd had, zal dit hier meer een reisverhaal zijn, weer een

Later meer info ….

maar alvast tot vrijdag 2 maart !

Buen Camino de la vida.

 

 

 

 

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.