Verzamelde you-tube filmpjes #geertopweg

Gedurende mijn pelgrimstocht nam ik dikwijls een filmpje op met mijn smartphone. De kwaliteit was niet altijd super, want ik nam ze op terwijl ik aan het stappen was. Ik plaatste ze via youtube  wanneer ik genoeg bandbreedte had om ze op te laden. En de link plaatste ik op deze blog
Hier zet ik ze even op een rijtje. Ik weet zelf niet of ik ze allemaal tijdens mijn tocht gepost heb, daarom deze 2e kans.

Het doet vreemd deze filmpjes achteraf nog eens terug te zien en te horen.


1 mei 2017 – 1 mei op de camino


5 mei 2017 – Dorst en alleen


5 mei 2017 – De alternatieve weg


10 mei 2017 – #geertopweg na de rustdag in Leon 


12 mei 2017 – Cruz de Fero


15 mei 2017 – #geertopweg nog 150 km naar Santiago de Compostela 


21 mei 2017 – Botafumeiro – Santiago de Compostela 


 

Fotomontage Landschappen deel 1


Fotomontage Landschappen deel 2

Geef een reactie

