Camino Frances – de landschappen

Wanneer ik besloot de Camino Frances aan te vatten, was dit ook omdat ik dacht dat ik door de prachtige landschappen van Noord-Spanje zou wandelen. En dit dan te kunnen fotograferen.

Ik heb goed gedacht. Een overzicht van deze landschappen heb ik gebundeld in 2 fotomontages. Het zijn enkel landschappen, albergues, steden, vogels, pelgrims en alle andere zaken zijn te zien op andere bestaande of nog te publiceren fotoreportages.

Een montage van de eerste 2 weken van Saint-Jean-pied-de-Port tot in Carrion de los Condes. Misschien is de snelheid wat hoog maar dit  dient als een soor teaser.

Een beter gemonteerde montage met meer tijd voor de foto’s is in de maak …

Een tweede montage van de laatste 2 weken tot in Santiago de Compostela

Omwille van auteursrechten op YouTube heb ik niet de aangepaste muziek die ik wou, kunnen gebruiken.

2 Reacties op “Camino Frances – de landschappen

  1. Geert….een presentatie bij Retina lijkt mij een goed idee…?! Misschien de overgang van de ene foto naar de andere een ietsje trager (gaat nogal snel). Wat denk je? Groeten. Bernard Noffels.

    Liked by 1 persoon

    • Bernard, montage is bedoeld als teaser, ik ben nog bezig met een mooiere rustigere montage om op groot scherm te bekijken. Volgt later…

      Voor een montage voor Retina2 , zal ik nog meer kiezen voor kwaliteit ipv kwantiteit 😉

      Like

Geef een reactie

