Song 65. River Flows in You – Yiruma

River Flows in You van Yiruma

Ja, opnieuw na 3 weken weer eens liedje. Bij het overlopen van mijn lijst van ‘net niet gehaald’ hoorde ik dit pianostukje. Gekend door menig piano-speler. Ook hier thuis weerklinkt dit nog af en toe op de piano ( door Ella)

Het deed me ook denken aan mijn camino, toen ik op stap was met 2 Spaanse dames uit Barcelona. Ana en Nita. Ana had de avond voordien iemand ontmoet en die liet op zijn mp3 speler dit lied horen dat ze nog nooit gehoord had. Ze vond dit zo mooi passend voor het gevoel dat ze op de camino had, dat ze het direct op haar mp3 lijstje zette. Om maar te zeggen over wat gesprekken gaan tijdens een doordeweeks camino gesprek.

CaminoFrances dag 07 2017-04-27 151

Nu de live versie van deze Japanse grootmeester in eenvoudige prachtige pianomuziek.

Ook ideaal om foto’s te begeleiden, intussen werd al een foto van mij tijdens de camino op de Nederlandse fotografie-website digifotopro in the spotlight geplaatst en komt er misschien een artikel over deze foto

http://www.digifotopro.nl/gallery/alle-categorieen/spotlight/175824-puente-la-reina

De foto is de brug van de elfde eeuw in Puente la Reina over de rivier Arga, toepasselijk voor dit lied, de rivier vloeit in jou …

Een Reactie op “Song 65. River Flows in You – Yiruma

Geef een reactie

