Buen Camino – André en Jean-Pierre

André en Jean-Pierre, ik wens jullie een ‘buen camino Primitivo’.

Zij gaven me naast veel info en raad ook mijn Sint-Jcobsschelp.

De Kuurnenaars André Schietgat en Jean-Pierre gaan vanaf morgen maandag 12 juni 2017 weer op weg naar Santiago de Compostela.

Ik durf niet te zeggen de hoeveelste camino het is maar ik denk dat je ze bijna niet meer op de vingers van je beide handen kan tellen.

Hun tocht de camino Primitivo , 320 km en 14 dagen stappen  kan je volgen op de blog van André en Jean-Pierre.

http://www.blog.seniorennet.be/andrejpierre2017/

 

Hun conditie is goed, dat heb ik gezien tijdens de Hallebedevaart vorige week. Eigenlijk mocht ik mee, maar 2 camino’s in 2 maand was een beetje te veel.

Dank alvast voor de uitnodiging.

André en Jean-Pierre, Ultreia !

 

Geef een reactie

