Wat hierna met de blog ?

Nu ik terug thuis ben, de was is al gedaan, niet door mij maar door de wasmachine, zal ik deze blog eens herlezen.
Zelf weet ik niet meer wat er allemaal gebeurd is, en zal ik aan de hand van mijn blog en bijna 10.000 foto’s mijn camino herbeleven.
Eerder geposte berichten zullen met de beste foto’s opgesmukt worden en niet correcte schrijfwijzen en zinsconstructies zullen worden verbeterd.
Ook nieuwe kanttekeningen die later bij mij opgekomen zijn, zullen bijgevoegd worden.

Ik weet dat ik bij veel van mijn volgers een leegte zal nalaten met het missen van de dagelijkse berichten, ik zelf zal ook wel een leegte kennen.
Maar het leven stopt niet in Santiago de Compostela. Zonder rugzak maar met een andere bagage nu ga ik verder in mijn leven.

Misschien verschijnt er wekelijks nog een bedenking of gebeurtenis die met de camino te maken heeft. Medepelgrims die ook naar huis gaan, zullen via Facebook of via deze blog in contact komen en misschien komen hun verhalen ook aan bod.

Mijn stapplan zal volledig gedocumenteerd worden met gpx trajecten, dus nog veel werk aan de winkel de volgende weken, maanden.

Ik ben dus aangekomen maar nog altijd op weg

Geef een reactie

