Song 61. Unchained Melody – The Righteous Brothers

Unchained Melody – The Righteous Brothers

Deze song kon niet ontbreken, onze huwelijksopenings dans, een 24 jaar geleden.

Onze eerste film samen was Ghost met Demi Moore. Ik vond dat Mieke op haar geleek met kort haar. Maar nu ze is nog mooier want Demi Moore heeft zich al volledig laten verbouwen. Mieke is puur natuur. En toeval of niet Mijn koosnaampje voor Mieke is Spookske of ghost, maar ik gebruik het te weinig. Wel is het zo dat als we zeggen dat we van elkaar houden, de andere Dito zegt, wat ook in de film komt.

Oh, my love, my darling
I’ve hungered for your touch
A long, lonely time
Time goes by so slowly
And time can do so much
Are you still mine?
I need your love
I need your love
God speed your love to me
Lonely rivers flow
To the sea, to the sea
To the open arms of the sea
Lonely rivers sigh
“Wait for me, wait for me”
I’ll be coming home, wait for me
Oh, my love, my darling
I’ve hungered, for your touch
A long, lonely time
Time goes by so slowly
And time can do so much
Are you still mine?
I need your love
I need your love
God speed your love to me

24 jaar later zullen we vandaag opnieuw zij aan zij in de kerk zitten , maar dan om 12 u in De kathedraal van Santiago de Compostela.

2 Reacties op “Song 61. Unchained Melody – The Righteous Brothers

  1. Proficiat Geert met je prestatie, en met jullie huwelijksverjaardag. Ik zal je blog missen, want het deed me ook nadenken . . . Bedankt voor de goeie muziek

    Liked by 1 persoon

  2. Proficiat Geert ! Heb jou Blog iedere dag met heel veel aandacht gelezen. En er enorm van genoten. Elke keer opnieuw. Super wat je hebt gedaan hopelijk kan ik het ook eens meemaken. Mss tot op de dia voorstelling 😉 groeten Kristel

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

