Song 57. Oxygen – Jean-Michel Jarre

Jean-Michel Jarre mocht hier niet ontbreken. Iedereen kent wel een deuntje van hem. Je zal intussen al weten dat ik liefhebber ben van elektronische muziek. Ik weet het, het is niet hetzelfde gevoel en klank als Kato die op haar akoestische gitaar met haar handen prachtige en vol gevoel muziek kan brengen. Deze muziek gebruikte ik bij diamontages. De vraag om avonden te organiseren met een fotoreportage over mijn Camino is mij al gesteld. Ik weet dat dit zal volgen. Maar geef me tijd om de al 9000 foto’s eens zelf te bekijken. Vorig jaar werd ik gevraagd door de vlasbek om mijn natuurfoto’s te tonen in de foto avond in maart km. Ik heb toen voorzitter Jan Vanaverbeke gemeld dat ik ik er niet klaar voor was en dat ze volgend jaar op mij konden rekenen. Jan ik ga mijn belofte waarmaken. En misschien zie je de 100 vogels voorbij vliegen onder de tonen van dit lied.

Geef een reactie

