Song 39. House Wife – Daan


Om te starten vandaag, terug een Belgische zanger, Daan. Terug veel elektronische muziek met House Wife.

Terwijl dat Mieke nu zowel huisvrouw als huisman is, wandel ik op de tonen van deze dansmuziek. Het leven is soms niet rechtvaardig. 
Ik moet zeggen een gat in mijn cultuur, want ik heb hem nog niet Live gezien ( Een tip voor Platse doen )

Daarom hier de live versie met de o.a de drummende Isolde Lasoen die vorig jaar in het Kuurns Cultuuraanbod zat.
Ik heb horen ronken dat 10cc in het najaar naar Kuurne komt …


2 Reacties op “Song 39. House Wife – Daan

  1. Ooit was dit ons openingssnummer van de inmiddels befaamde :”nacht van de Punch” ondertussen uitgegroeid tot hé evenement van de derde week van september . Nu weer mee te maken in de hallen Roeselare op zaterdag 16 september. .een aanrader voor wie op middelbare leeftijd nog eens ongedwongen uit de bol wil gaan ! Sfeer alom! Wwww.nachtvandepunch.be

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

