Aangekomen in Moratinos

Na een tocht van 30 km, lange stukken, aangekomen om 15u, 3 km voor op schema, voel me nog goed,maar vermoeidheid was te voelen de laatste kilometers.

5 Reacties op “Aangekomen in Moratinos

  1. Dag Geert,

    Zo juist uw laatste bericht gelezen van uw aankomst in Moratinos ! Is dit wel TERRADILLOS de los TEMPLARIOS. Volgens uw planning ?

    Hoe gaat het verder. Tamelijk vermoeid meestal door de warmte ? Hier nu +- 15 °. Bij U wel meer veronderstel ik.

    Hier in Kuurne staat U in de meeste belangstelling met uw bloc. Bijna iedereen spreekt mij er over aan.

    Nog veel moed voor de komende dagen. Beseft dat U nu halfweg bent.

    Nog verder veel COURAGE ; Uw einddoel SANTIAGO de . .. is in het verschiet.

    Nu al een grote PROFICIAT van ons twee.

    Tot binnen een paar dagen nog ne keer misschien nog eens !

    DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG !

    Oma & Opa

    Liked by 1 persoon

    • Ik ben wat verder dan terradillos dus wat voor, hier vandaag fris door koude wind, moest oorband en handschoenen aandoen, ja ik zie het aan de reacties dat het leeft in Kuurne en daarbuiten, ben vandaag weer in orde, zorg voor Mieke en de kinderen

      Like

  2. goed bezig Geert vanaf nu is het inkorten
    doe morgen of overmorgen de groeten in tu camino albergue in Reliegos , ik was er hun eerste pelgrim vorig jaar in hun nieuwe albergue ( op uw linkerkant als je Reliegos binnenkomt )

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

