Pelgrimszegen – filmpje

Al een week op pad, en op de druppels na bij het binnen en buiten gaan van Estella heb ik hier prachtig weer gehad. Het was mijn droom, maar nu denk ik dat ik droom. Ik heb al heel wat meegemaakt en geluk gehad. Ik denk dat een groot deel te maken heeft met de pelgrimszegen tijdens de paaswake van pastoor Luc Callewaert. Ik heb toen meer druppels gevoeld dan deze week. Het kan verkeren, maar wat ik heb gehad kunnen ze mij niet meer afnemen. Kuurnse pelgrim André Schietgat legde dit intens moment voor mij en de aanwezigen op film vastlegt. Dank Luc en André.

Geef een reactie

