Dank voor de reacties

Ik sta er zelf een beetje versteld van wat mijn Camino te weeg brengt bij bepaalde mensen en dat ik de droom van velen bij jullie aanwakkeren. Ik ben slechts 6 dagen op stap. Begrijp dat ik niet alle reacties op de blog of facebook of mail kan beantwoorden. Bij deze bedankt voor de steun, het helpt me vooruit. 

Aan het thuisfront, hou jullie goed. Bekijk het leven van de positieve kant ook al is dit door verlies van dierbaren of ziekte niet altijd mogelijk.

Zoals je al gemerkt heb, ben ik hier niet alleen, gans de wereld is hier.

Het is niet altijd mogelijk om correct te typen of mijn teksten te herlezen. Als je via mail deze blog volgt, kan het zijn dat de tekst nadien gewijzigd wordt door mij of dochters Ella en Kato. Zij filteren dan achteraf de fouten.

Geef een reactie

