Song 05. Chord left – Agnes Obel

Van Agnes Obel, Deense Singer-songwriter, kan ik rustig genieten. Dit pianodeuntje “Chord Left” is zo breekbaar en simpel. Ik weet niet of dit op het podium van the barn in Werchter tot zijn recht zal komen. Misschien komen er later nog andere liedjes van haar hier, want er staan er nog op mijn mps3 lijstje van haar

Vandaag is het doop van Kato in Welle. Neen niet onze Kato, maar Kato van schoonbroer Wim en schoonzus Linde.
Toen bij de geboorte van Kato, de naam van het enige nichtje van de kant Guillemyn, viel, waren we trots.
Wim en Linde hebben getwijfeld of een tweede Kato in de familie wel kon, maar ze vonden het een mooie naam, en gelijk hebben ze.
Trouwens er zijn al 2 Geerts in de familie, maar dat ligt aan de zussen Els en Mieke 😉

Dat is een nadeel van op stap te gaan voor een maand, dit feest met de familie zal ik missen, maar mijn camino was al eerder gepland.
En in een familie met 2 verpleegsters en 2 dokters is al moeilijk genoeg om 1 dag te kunnen vastleggen, daarom wens ik vandaag Kato een zalige doop toe.

KEWandeling2017_070

Daarom speciaal dit zacht lied voor het doopsel en doopfeest van Kato. Wim en Linde Proficiat en geniet er van, ze worden zo snel groot , ons Katootje leer ik al auto rijden.



Geen tekst

Geef een reactie

