Wijziging van reisplannen

Neen, neen,  ik geef het niet op, zo  2 dagen voor vertrek  !!

Eerst was het plan om vanuit Rijsel te vertrekken. Maar uiteindelijk is het voor ons gemakkelijker dat ik vanuit het station in Kortrijk vertrek.

Mieke voert me vrijdagmorgen naar Kortrijk in plaats van het drukkere Rijsel.

trein

Vrijdag om 8.13 vertrekt mijn trein in het station van Kortrijk naar Lille Flandres en ben ik weg …. om 10u09 heb ik mijn TGV naar Paris-Nord.


Alvast een opsteker is dat het weer er voor mijn zware bergtocht zaterdag in de pyreneëen er veelbelovende uitziet, ’t zal zweten worden, maar liever dat dan niets te zien in de bergen . Ik zie het helemaal zitten! euh lopen bedoel ik.

weer


De communicatie naar mijn blog , gebeurt via mijn smartphone maar met een extra qwerty- klavier dat ik via een kabeltje kan aansluiten, dus zzz-s en www-s en aaaa-s en qqq-s kunnen qf en toe verzisseld wijn in een bericht 😉

Mijn communicatie middel

Geef een reactie

