Tickets geboekt

De definitieve data zijn nu bekend. Op vrijdag 21 april 2017 vertrek ik om 10u09 in Rijsel, Lille Flandres met TGV naar Parijs, daarna met TGV van Parijs naar Bayonne.

Om 19u12 hoop ik aan te komen met een trein van Bayonne naar Sain-Jean-Pied-de-Port.

Diezelfde avond vertrek ik al op tocht voor mijn eerste 5 km. mijn avondeten en bed is al besteld.

Vueling

Terugkeren doen we de maandag 22 mei van Santiago met een rechtstreekse vlucht naar Brussel van 13u00 tot 15u20.

Ik zeg we, omdat Mieke me vanaf Brussel op vrijdag 19 mei tegemoet vliegt.

De planning is om op zaterdagmiddag op 20 mei aan te komen in Santiago de Compostela.

Op onze trouwdatum 21 mei, verblijven we nog een dag in Santiago de Compostela.

Geef een reactie

